.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روساي 4 هيئت ورزشي مازندران بركنار مي‌شوند

معاون فني و ورزشي تربيت بدني مازندران از بركناري روساي چهار هيئت ورزشي غيرفعال تا پايان امسال در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز ، احمد سعادتمند ظهر امروز در مجمع عمومي انتخابات هيئت كوهنوردي استان مازندران با بيان اينكه افرادي كه رياست برخي از هيئت‌هاي ورزشي استان را بر عهده دارند از افراد باسابقه به ‌شمار مي‌روند، تصريح كرد: اين هيئت‌ها سال‌هاست فعاليت مفيدي نداشته و موجب اتفاق تازه‌اي در ورزش استان نشده‌اند.
وي با اعلام اينكه در‌ 21 اسفند ماه سال‌ جاري مراسم تجليل از برترين‌هاي ورزش مازندران در ساري برگزار مي‌شود، افزود: ورزشكاران مازندراني‌ امسال بيش از هزار و 800 مدال در رده‌هاي مختلف كشوري، بين‌المللي، جهاني، المپيك و پارالمپيك كسب كردند.
به گفته وي به‌ دليل كثرت ورزشكاران برتر در اسفند ماه امسال تنها از دارندگان مدال‌هاي جهاني، آسيايي، المپيك و پارالمپيك تجليل به عمل مي‌آيد.
سعادتمند با اشاره به اينكه از اين ورزشكاران در 15رشته ورزشي تقدير مي‌شود، گفت: مازندران توانايي كسب عنوان‌هاي برتر در 20رشته ورزشي را داراست.
سرپرست سابق و رئيس جديد هيئت كوهنوردي استان مازندران نيز در مراسم با اشاره به اينكه اين هيئت در سال‌هاي گذشته داراي عملكرد ضعيفي بوده است، اظهار داشت: كوهنوردي در مازندران از عدم برگزاري هيماليا‌نوردي و صعودهاي ورزشي رنج مي‌برد.
معين شجاعي با بيان اينكه در سال گذشته 300 نفر دوره‌هاي آموزشي كوهنوردي و كوهپيمايي را در استان گذرانده‌اند، يادآور شد: در سال‌ آينده براي بيش از صد گروه كوهنوردي در استان مازندران دوره‌هاي آموزشي برگزار مي‌شود.
وي با اعلام اينكه هيماليا‌نوردي در مازندران تاكنون به صورت فردي و خودجوش صورت ‌گرفته است، خاطرنشان كرد: با گزينش افراد ماهر از 20 شهرستان استان مازندران تيمي 12 نفره براي صعود به ارتفاعات بيش از 7 هزار متر آماده مي‌شوند.
شجاعي با بيان اينكه اين استان از امكانات اوليه صعودهاي ورزشي شمال ديواره‌هاي استاندارد سنگ‌نوردي برخوردار نيست، گفت: با وجود كلنگ‌زني يك ديواره از محل مصوبات سفر رياست جمهوري به مازندران در شهرستان آمل مركز استان نيز به يك ديواره استاندارد نياز دارد.
به گفته وي صعودهاي ورزشي بايد در ديواره‌هاي بيش از 15 متري انجام شود كه چهار ديواره موجود در استان داراي ارتفاع هشت تا 10 متري‌ست و ضريب اطمينان بالايي ندارد.

محمود احمدی - خبرنگار شمال نیوز


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 اسفند 1387
کوه کجاست شجاعی برادراش کوهنورد بودند خودش فقط تو جنگل ها صعود میکنه روزای جمعه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.64 seconds.